Hectische tijden

16 september 2019 - Loon op Zand, Nederland

En dan denk je een relaxte tijd tegemoet te gaan. Het huis is verkocht, de reis is geboekt, woonruimte voor en na de reis is geregeld. Wat wil je nog meer........ Maar dan zie je plotseling dat huis te koop staan, waarvan je gehoopt had dat het te koop zou komen nadat je terug bent van de reis.

We gaan voor een bezichtiging en de keuze is simpel, we gaan ervoor!

Hectische tijden: hypotheek regelen, gaan we nog dingen opknappen aan het huis voor we vertrekken en wat doen we met het huis tijdens onze afwezigheid. Aangezien we door de beslissing toch ineens 3x moeten verhuizen voor we vertrekken voor onze reis en niet nog een keer met zware meubelen willen sjouwen, besluiten we de vloerverwarming en de vloer vooraf te doen. Verder laten we het voor wat het is.

Voor de overdracht van ons oude huis plaatsvindt is alles geregeld. We hebben zelfs iemand gevonden die op ons huis wil passen. Heerlijk.

Nu kunnen we weer focussen op de reis. Eerst maar eens de benodigde inentingen halen.

En dan is het 2 augustus en krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje. We gaan zelf slopen en zoals dat gaat bij verbouwingen, komen we toch zaken tegen die tegen vallen. Maar met een positieve instelling is het allemaal gelukt. Ons huisje is ingericht!

Kunnen we lekker nog 2 weken genieten van ons huis!

20190916_09512020190916_09515120190916_09520820190916_095305_00120190916_09540020190916_09543320190916_095502

1. Hanneke:
    16 september 2019
    Pfff... inderdaad hectische tijden. Maar jullie zijn overal al aan uitgekomen dus de rest gaat jullie ook gewoon lukken. Heel veel succes. Zijn jullie nog wel op de reunie?
  2. Hanneke:
    16 september 2019
    Oeps, nee dus. Wel jammer. Dan wens ik jullie vanuit hier een goede reis. En geniet ervan. Ook weer gezond terug hè. Ik blijf jullie volgen hoor.
  3. Corrie Vissers:
    23 september 2019
    Ongekende prestatie. Nu alles loslaten. Alles is geregeld. Laat die 🌎 reis maar komen. ✈️ 🎒