Eindelijk is het zover

26 september 2019 - Loon op Zand, Nederland

De afgelopen 2 weken zijn heerlijk volgepakt geweest met afscheid nemen, met hier en daar wat tranen.

Zoveel mooie en lieve mensen om ons heen gehad en heerlijke knuffels ontvangen. Alle gelukspoppetjes en reisspulletjes die we de laatste weken nog gehad hebben gaan met ons mee op dit avontuur.

Ik wil graag een bijzonder moment uitlichten. Afgelopen dinsdag ben ik bij de Gemeente Altena geweest om onder het genot van een kopje koffie afscheid te nemen en toen ik daar wegreed hebben ze me vanaf het balkon staan uitzwaaien tot ik met de auto uit het zicht was. Het gaf me zo’n welkom gevoel. Maar misschien stonden ze er wel alleen om er zeker van te zijn dat ik ook echt weg was 😉. Maar ik kom terug hoor en dan kom ik zeker weer op de koffie.

En vandaag gaat onze vriendin Angelique samen met ons met de trein mee naar Schiphol om ons daar uit te zwaaien.

We zijn er klaar voor. Rugzakken zijn gepakt.  Met 13,5 kg en 16,5 kg kan ons avontuur kan beginnen. Rio here we come!

20190926_08572520190926_12380620190926_12383320190926_12422220190926_125619

1. Hennie van Oers:
    26 september 2019
    Heel veel plezier en avonturen gewenst van ons.
  2. Gina:
    26 september 2019
    Veel plezier en geniet ervan!
  3. Rinus:
    Veel plezier.
  4. Nancy:
    Goede reis!
  5. Jolanda Vd Meijden:
    26 september 2019
    Super leuk om jullie te volgen!! Heel veel plezier en een goede reis! Geniet ervan!
  6. Elly:
    26 september 2019
    Goede reis, heel veel plezier en ga er vooral van genieten!
  7. Ria Mimpen:
    26 september 2019
    Goede reis en ik hoop dat jullie veel mooie dingen zullen zien en veel leuke mensen ontmoeten!
  8. Angel:
    26 september 2019
    Heerlijk om jullie nog even te zien en te knuffelen, en in de zenuwen mee te doen... héél veel plezier, verwondering en ongelofelijke ervaringen!! Liefs Angel
  9. Annet:
    26 september 2019
    Geniet van jullie reis,van alle mooie dingen en mensen die jullie gaan zien en ontmoeten.Een herinnering die jullie nooit meer vergeten.Wij gaan via jullie log meegenieten.Liefs Johan en Annet
  10. Johan:
    26 september 2019
    Goede reis, heel veel plezier en tot ziens!
  11. Annemarie:
    27 september 2019
    We vonden het hartstikke leuk om jullie op Schiphol nog even een hele dikke knuffel te geven en jullie uit te zwaaien. Ga samen heerlijk genieten van dit grote avontuur!
  12. Jeanne:
    27 september 2019
    Fijne reis Roel en Miranda!
  13. Tamara:
    27 september 2019
    Helden! Ik wens jullie een hele fijne reis en kijk uit naar al jullie avonturen! Geniet!!! Liefs, Tamara
  14. Hanneke:
    3 oktober 2019
    Echt gaaf, jullie avontuur. Geniet er met volle teugen van. Ennuhhh..........weer gezond en wel terug hè.